Yoast, a pozycjonowanie

Yoast jest popularną wtyczką seo, którą napotkamy w systemie zarządzania treścią WordPress. Jest wsparciem dla pozycjonowania, a nie środkiem samym w sobie. Znajdziemy w nim pole słów kluczowych, gdzie możemy wpisać najważniejsze frazy z naszego artykułu. W ten sposób zobaczymy, jak mocne są to frazy. Nie jedt to jednak wtyczka z myślą o kampaniach adwords warszawa czy czystej optymalizacji seo, ponieważ nie zapewnia feedbacku dla robotów i algorytmów wyszukiwarek. To oznacza, że nie ma bezpośredniego wpływu na pozycjonowanie strony. Wpisywane słowa kluczowe pozwalają sprawdzić, czy treść i struktura są odpowiednio zoptymalizowane.

Brak synonimów i odmian

Minusem Yoasta, jak większości wtyczek z nastawieniem na anglojęzyczny rynek jest, że czasem nie radzi sobie z rozpoznawaniem językowych niuansów. Podobnie jednak ma wtyczka do fraz kluczowych Google. Mimo to jest chętnie wykorzystywana, gdy w grę wchodzi reklama w google cena . Google udoskonala swoje algorytmy, by lepiej radziły sobie z różnorodnością językową i zawiłościami odmian czy synonimów. Paradoksalnie, dla „sztucznej inteligencji” artykuły i treści, które posiadają odmiany oraz synonimy słów kluczowych są wyższej jakości i pozycjonują wyżej. Ma to zastosowanie w przypadku ads warszawa i contentu na stronach internetowych. W przypadku googl ads lepiej działają także, szczególnie przy opisach produktowych, frazy long tail. Agencje adwords zwracają w poradnikach uwagę, że takie frazy opisowe są stabilniejsze i bardziej przyjazne robotom pozycjonującym.

Brak słów kluczowych w gogle ads

Każda agencja sem będzie zgodnie twierdziła, że w dzisiejszych czasach content bez uwzględniania fraz kluczowych będzie znacznie słabszy w porównaniu do zoptymalizowanej pod tym kątem konkurencji. Bez fraz kluczowych algorytmom będzie ciężej kategoryzować treści i odpowiednio przypisywać je do zapytań użytkowników sieci. Według agencji adwordsowych content pod google adwords ppc musi zawierać słowa kluczowe, by lepiej sprzedawać produkt lub w ogóle mieć szansę go sprzedawać.  

Written by